My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 3 March 2012

RM113.20 ?

Assalamualaikum :)



heyyy !


pehh semalam tak sempat nak hupdet benda alah nii . muehehehe . semalam memang aku totally busy wehh. tak tido pulak tu. semalam je aku ada dua quiz. memang awesome laa! bapak macam nak pecah kepala aku baca hoii !



nasib baik tak pecah lagi. tensyen wehh. baca tapi tak masuk otak. so , lepas abis quiz bagai semua tu, aku terpaksa shopping sat. haha. TERPAKSA yee. haa hambik kau!



















NAMPAK TAK? NAMPAK TAK?



RM113.20 . muehehhehe :)


hahah hambik kauuu. ni semua sebab study week tak balik, borong banyak-banyak sampai beg yang aku bawak tu macam nak putus je dahh dengan barang aku je . ish ish. tudiaaa tu yang aku bertambah penat semalam ni wehhh ! bawak barang bapak banyak gilooo .


takpe, sekali sekala je kan kan? haha. korang jgn tiru aksi ni yee XD


k bye


tqvm
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

1 comment:

comments