My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 30 March 2012

kesian dia tak laku !

Assalamualaikum


korang pernah dapat duit kertas yang buruk gila tak? hoho. mestilah pernah kan? haha. bek mengaku! aku pun selalu dapat. yang kesian gila, kali ni punya duit kertas memang sangatlah daif condition nye weh. sedih je aku tengok haaa.




macam bawah ni : -







kesian mereka . sudahlah buruk, nipis gila kot duit ni!



siapalah yang sanggup rosakkan duit ni sampai jadi cenggini -.- haha





korang tahu , aku tak sampai hati nak bayar guna duit ni. rasanya hayat duit ni akan berakhir dalam dompet aku je. nak simpan buat kenangan . bhaha


mane tak nye ! aku try beli air gedegang yang kat bawah blok aku tu, dia telan dah duit ni, pastu dia keluarkan balik. nampak beno duit ni tak boleh nak diterima lagi. sadis! huhu



nak guna untuk beli dekat kedai memang tak lah kan. so, caranya, simpan je buat kenangan terindah :) HAHA. jangan salahkan duit ni please . salahkan orang yang dah buatkan duit ni jadi buruk. haha . tapi bukan aku ! haha. aku terima je. aku dapat pun dari pakcik kat dewan makan aku ni haa. selera ***. hahaha . mati aku kalau pakcik tu baca. so kena rahsiakan identiti :P


dulu aku taksuka terima duit buruk buruk ni. even kawan aku yang bagi, aku akan cakap. taknak taknak. bayar besok pun takpe. aku nak duit baru je. pehhhh! ayat bajet macamlah aku yang buat duit tuu! please lah aziemah! sekarang baru kau rasa betapa SERONOK nya dapat duit buruk! paling buruk! hahaa. hambik kau setepek! huhu sadis.


takpelaaa , takde rezeki nak guna duit tu . simpan je kayyy ? buat pekasam and then frame tunjukkan future children :P bhahaha



k tata,


tqvm.

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

8 comments:

  1. saya ada 1 duit RM5....sampai skang ada dlm wallet..rasanyer dah dekat 6 thn simpan....orang kata wat ibu duit...duit x kan putus..kata org la...

    ReplyDelete
  2. ohh yeke? wahhh . tahniah sbb still simpan lagi :)

    ReplyDelete
  3. haha . buruk2 pon , kalau xde duet sangat , gune jugak . say goodbye lah pd beliau . haha

    ReplyDelete
  4. bhahahah. tahu takpe. cian diaaa :)

    sy syg duit tu tau!

    ReplyDelete
  5. cian kat duit..tapi sian kat org yg dpatnye jgak..huhu

    ReplyDelete
  6. cian kat duit tu. hayat dia tak panjang :(

    ReplyDelete
  7. Hubby nk duet tu!
    leyyyyyyyyyy?..hehehehe :D

    Hubby♥

    ReplyDelete

comments