My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Wednesday, 7 March 2012

merapu meraban

Assalamualaikum








mungkin ni kot yang orang panggil suka dalam duka .

gembira dalam sedih

menangis dalam kegembiraan

ketawa dalam kesedihan


macam dalam gambar dekat atas ni , kita tak duga pun setiap senyuman dan gelak tawa seseorang tu sebenarnya kegembiraan atau kesedihan kan ? cuba hayati betul betul .


hmm . semua orang ada masalah . cara kita nak tangani tu je yang berbeza .
for certain people, dorang susah nak tangani benda benda cenggitu . selalu fikir masalah kan ?

macam aku . tapi , bila fikir balik , hidup tanpa malasah tu bukan kehidupan namanya . lagi satu , kalau kau dah besar gedabak cenggini takde masalah , aku tak tau lah pulak kan ? haha


bak kata roomate aku , jangan terlalu fikir masalh kita tu. nanti boleh jadi stress . bila dah stress , sakit kepala , satu kerja tak boleh nak buat dah . kan ah susah kan kan ?



awak awak di luar sana , bila ada masalah datang , cuba jadi macam roomate saya ni , senyum je . jangan fikir sangat . sebab semua orang ada masalah . janganlah masam mencuka je okayy ? nanti cepat tua :P


k bye,


tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

1 comment:

  1. huhuhu ok2 kalau ade mslah kita wat bodo jer ok tak? huhuhu

    ReplyDelete

comments