My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 23 January 2012

penat tak penat

Assalamualaikum



Hye guys , pagi tadi aku dah kena gerak dari kampung terus balik Klang . sangat tergesa-gesa sebab petang tadi bas aku pukul 5 . aku dah kena balik SI petang tadi jugak . totally aku tak enjoy sangat dengan cuti kali ni . sebab aku takde lah cuti mana pun .



Just balik kampung , lepaking sana je . memang tak awesome laa . tapi at least dapat jumpa atok nenek aku J rindu diorang sangat sebab dah lama tak jumpa . dapat jumpa cousin aku semua . memang seronok lah kan ? yang kecik dah beso . yang kurus dah tembam . bhaha .







tudiaa my kazen . tinggi lampai kot . aku je pendek -.-




kurus tinggi kan dia ? macam model dah -.-




 dia suka kan mekap . nampak tak ? mata dia ohh! blue gituu






Ni grandma aku . sangat sporting ! lovelove <3





Then , pagi pagi semalam family aku semua dah ajak keluar ronda ronda . memang rasa nak patah tulang ni weh . yang penat balik dari SI tu pun tak habis lagi . L takpe la , redo je . asalkan aku dapat settle kan semua assignment aku dengan jayanya . sekarang aku nak balik SI cepat sebab ada benda aku tak settle kan lagi . next week test ohh ! aku ni , satu hapak jadah tak baca lagi laa . tau online je . buku tak reti nak bawak balik . laptop je aku ingat nak bawak balik . memang awesome gila lah kan ?




So , pagi tadi gerak balik Klang , then pergi Klang Sentral pulak hantar aku . Alhamdulillah dah sampai SI pukul 9 tadi . dah lega dah . urusan aku semua dah settle !






K bye ,




Tqvm .

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

2 comments:

comments