My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Sunday 22 January 2012

penat ni -,-

Assalamualaikum



hye friends , semalam punya semalam dalam pukul 7 aku sampai rumah . then , pagi semalam , around 12 tengahari tu gerak pergi settle kan semua benda . bayar bil , hantar lappy ni , cari barang sikit . semua lah , dalam pukul 6 sampai rumah , umie decide nak balik kampung. act dia dah plan hari tu , tapi dia cakap tak jadi . tetiba pulak petang semalam dia nak balik kampung. so , aku terpaksa batalkan plan aku nak date dengan zara . ohh  men , aku dah plan terbaik sehhh . pulak tu tak jadi . sory zara , aku kena balik kampung :/



around 8 something gerak dari klang then pukul 12 pg tadi baru sampai . Johor . jauh tu weh . maybe pepagi buta hari isnin balik klang . sebab tiket bas aku balik uitm hari isnin pukul 5. tak ke terkejar-kejar masa ? so sad . terpaksa jugak . kejar tak kejar terpaksa lah kan ? apa boleh buat . miss my grandma and grandpa also . and now mata macam tak boleh nak tutup dah . takpe , aku try tutup .


SITI NUR LIYANA , sory dear , aku agak busy harini , nanti balik kolej kita settle okay sayang ? jangan sedih bebeh . COOL .




esok plan aku bertukar ke plan b . aku mesti / harus / wajib tunaikan plan b tu .



k bye ,


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments