My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 24 January 2012

date with my baby

Assalamualaikum


hye guys, aku baru balik dari shopping dengan baby girl aku . act plan malam tadi nak gerak pukul 9 , tapi lepas sembahyang subuh tadi tidur balik , so pukul 11 baru gerak . bhahahaa .


sampai sampai je , tunggu bas dulu . ohh hari ni tak ramai . yeayyy !








yg baju hitan tu my baby girl <3




comel kan baby girl saya ? muehehe





then , singgah Tesco la . mana lagi tempat shopping yang sesuai an ? bhaha .



after tu , pergi makan sat . sebab aku ngan baby girl aku tak makan dari pagi lagi  . sobs! :(








comel je baby i makan ! heheh . dia makan bihun sup :)





ni makanan aku . bihun tomyam :)





minum coolblog :)




muka orang kurang kebahgiaan XD






next , teman baby aku beli barang dia sikit . dah tu singgah lagi kedai lain pulak . baby aku shopping banyak ! balik tu jalan kaki je sebab dekat je . tapi kaki aku macam nak patah je rasa weh . dah tu MELECET pulak !! sweet betoiii la kan ? dekat dekat pun jauh gak . dengan barang baby aku berlambak gila ==' tapi takpe , kitorang cool . huhu



then sampai bilik, terus update ni . and now nak tidur . ngantok ! roommate aku yang lain semua dah balik .



k bye ,



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

1 comment:

comments