My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 2 January 2012

MYRAVEA : Segmen Warna Pilihan Untuk Blogku

Assalamualaikum



hari ni , blogwalking tetiba termasuk satu blog ni . dengan pantas , cepat cepatlah aku buat klik new post dekat dashboard aku . kahkahkah .


but , sebelum tu , HAPPY TUA DAY MYRAVEA (: ehem . SI AWESOME ni lah yang buat segmen ni . comel doo dia ! tak tipu .


meh la join reramai !













syaratnya senang je . just bagitau korang minat colour apa .

aku ? op kos lah kale merah kan ? but , aku lebih setia dengan kale biru (:


MERAH dan BIRU


aku memang gila dua kale ni . pantang nampak warna ni ! aku akan cakap dalam hati ,


"awww . cantik gila . sangat cool !"


COOL itu penting ye =)


korang yang nak join tu , klik SINI okay !



k bye !



tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

3 comments:

  1. Thanks for all the wishes dear

    Thanks join segmen kali ini, anda diserbu!

    ReplyDelete
  2. salam kenalan dari segmen yg same.. -.- jom ke blog saye pulak... http://lovestory313.blogspot.com..

    ReplyDelete

comments