My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 31 August 2013

Happy?

Assalamualaikum


jenis aku, kalau aku tak suka, janganlah paksa. memang aku akan benci kau. apa?
B E N C I . ye.


once aku cakap tak nak, jangan, tak suka dan yang sewaktu dengan dia tu, better jangan nak paksa. kan dah kena benci. setepek kau kena. rasalah! aku bukan jenis pendendam. tapi kalau dah sekali kau buat aku nak berdendm dengan kau, hm tak tahu la apa jadi. so far tahap kesabaran aku still ada. jangan sampai hilang ye.


jangan ganggu hidup aku. aku nak hidup aman damai. dah jelas aku cakap kita just boleh berkawan, so paham-paham sendiri jela. jangan jadi orang tak paham bahasa. behave ye.




JANGAN SUKA MEMAKSA!




thankyou.


Nur Aziemah Ash'ari
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments