My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Friday 10 August 2012

Iftar with classmates

Assalamualaikum


hai hai :) lama tak conteng sini kan? disebabkan kekangan masa dan broadband yang belum dibayar. hahaha. now baru settle test. so baru boleh connect internet. haha. tapi next week still ada 2 test and lepas raya pun ada lagi test. OMG. pecah pale hotak.


so, semalam after test subjek CTU, me and my classmates plan nak iftar together. so gerak ramai-ramai. jauhhh bukan main lagi. sooooooooooooo tired. aku hingat dekatlah kannn. rupanya jauh kemain. redha jelaa.

yang pergi tak semua sebab dorang yang lain ada hal. yang pergi cuma aku, eliyana, kak wany, yanie, waniwanot, syara, choah, ira, ezati, leesa, datul, aida. yang lain jiran tetangga kami :) haha


jalan nak pergi tu pun dekat sejam. kau bayangkan, tengah puasa. bapak haussss. tahan jelaaa. sampai je waktu berbuka memang aku paling cepat habiskan air. haha. then lepas berbuka tu, kebetulan masjid sebelah je, so singgah solat maghrib dulu before balik. sampai pintu pagar, dalam pukul 9, sampai bilik, solat isyak, then pengsan. huhu.

jomm tengok sini -






dua gambar di atas, sebelum berbuka. ontheway :)
*nampak tak kegilaan mereka?haha*




eliyana buli aku kan?



yanie, farah, aziemah, eliyana :)



makanan aku. hmm kenyanglah jugak. --'



lepas solat, posing sat dekat masjid. hewhew



aida, kak wany, choah, waniwanot, yanie, eliyana



orang yang sama jugak , bezanya eliyana ganti dengan muka aku, haha



eyla, please jealous yee :P



geng ira fazira :)
leesa, datul, ira, ezati


penatt. jauhhhhhhhhhhh gila.



perasan tak semua perempuan? haha. classmates aku semua perempuan. takde lelaki pun :)



k bai
tqvm.

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments