My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Wednesday 15 August 2012

vlog sempena Hari Raya :)

Assalamualaikum


hari ni aku tinggal sesorang dah. ya Allah, Tuhan je yang tahu betapa sedihnya hati aku time ni. hmm. tidur sorang-sorang, segalanya sorang. esok dewan makan tutup. tah apa yg aku nak sumbat kat perut ni.

semua orang cakap "kesian". tak boleh nak buat apa kannn. takpe la, belajar jadi sabar and jadi redha. tak lama, jumaat balik la. nasib baik jiran depan hujung sana tuu pun balik saing aku. ada jugak kawan kann. hmm.

dah dah takmoo sesedihh.

tadi pagi sebelum test OMT182, aku tetiba teringin nak rakam kawan-2 kelas aku punya ucapan raya. mai mai tengok. kalau aku sedih, aku mesti tengok video ni. serius buat aku gelak :D






sorry girls, gambar random guna phone. hehe. hope enjoy okay :)
friends forever, loveyou girls :)
SELAMAT HARI RAYA UNTUK OM1142C :)
BALIK HATI-HATI, JANGAN MAIN MERCUN BANYAK SANGAT :P


waniwanot, syarah, fara, iliyin, ira, ezati, leesa, cik iman, and datul takde :(


k bai
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments