My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 4 August 2012

Meronggeng witth family

Assalamualaikum


hai hai :)

hari ni as usual bangun sahur then tidur balik lepas subuh. bangun je mandi, then akak call suruh siap-siap nak pergi Empire Gallery. omg. baru bangun kot. macam shock culture jugak laa. haha. then umie pun bersiap, lepas solat zuhur, gerak. ohh ye, me, umie, akak, abg ipar and hilman je yg pergi. ayah kerja. adik tak balik rumah. so kami jelaa yang pergi kann.

lagipun tujuan utama pergi sebab nak teman akak buat kerja dia sikit. so pergi Empire, then pergi Kepong. actually nak shopping raya, tapi tak sempat. sooo sad :'( terpaksa tangguh niat nak shopping tuu. sobsobs.





umie sayang <3



muka aku beza gila dengan umie kan? 



as usual, kalau keluar dengan akak aku, confirm lah balik malam kan? so buka puasa dekat luar. singgah AEON Kepong sat, buka dekat Johnny's. steamboat jee. aku rasa aku first time makan dekat sini. yelaa, mana mampu kan umie ayah nak bawak pergi tempat macam ni. huhu




ni yang aku and umie order :)



akak aku order ni, pe jadah tahh



aku rasa feel aku singgah kedai tu nak minum air ni jee :DD


then, disebabkan aku ada, aku lah kena jaga hilman. ohh yeahhhh. aku tensyen dengan budak ni. sampai fon aku berapa kali mati sebab dia. main games tak henti. lol.


see this -



jaga budak kecik ni, macam jaga anak seratus orang. dah la lari, kena kejar satu hal . lol



umie mengelat ehh? taknak jaga hilman. text ayah jee kann :P


kebetulan masa tengah tangkap gambar tu, ada sorang adik comel ni datang sebelah. aku pun tangkap lah gambar dia. atotooo omeyyy!



atotoo omeyy kan? rambut dia comel macam dia :DD


now, dah penat, nak rest dulu. esok nak ajak umie and ayah pulak keluar. nak kasuttt jugak! :'(


p/s : Isnin ni dah balik Perak. rindu WFN <3


k bai
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

3 comments:

  1. Untung laaa dpt mkn sesedp. :PP

    Bie minum air kosong je. hewhew

    Hubby♥

    ReplyDelete
  2. atototooo. siannyaaa :(

    tapi mlm mkn kann? hewhew

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. alaaaa takksah pon ;)

    tp teringin sgt nk tgu you suap bie hewhew :D

    ReplyDelete

comments