My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Sunday 1 July 2012

This Sunday

Assalamualaikum


hari ni, as usual lah kan, bangun solat, tidur balik then kul 9 tadi bangun balik. sebab dah janji dengan baby nyah iteww nak pergi library. *bajet study*


sampai je library, on lappy lah kan. online tunggu nyah cari buku yang dia nak cari. and, guess. can you guess what i see?

 i see someone in this library. 


udah lee semalam pun nampak dia dalam bas. ohhmyAllah. takde muka lain ke aku nak jumpa? lol. mana aku pergi mesti asyik jumpa muka kau je kan? ishhh. nampak sangat UiTM Seri Iskandar ni kecik je. aku taktau kenapa bila bertembung dengan dia je hati aku rasa lain. nak kata aku suka dia, memang tak lah. aku ada Mr. N kan... nak kata benci tu, takde jugak sebab dia tak buat apa-apa yang buat aku benci kat dia. ohh men, sesungguhnya aku tak boleh tengok muka dia. lol.


boleh tak kau hilang dari pandangan aku sampai habis semester ni? 


aku taktau kenapa hati aku semacam je bila nampak muka dia. lol. *please Aziemah, ini cuma perasaan kau*


dah la, aku nak sambung study :)


k bai
tqvm.

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments