My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 14 July 2012

Meronggeng with Kak Mah's Geng

Assalamualaikum


first of all, nak share kat anda semua yang hari ni aku baru first time jejakkan kaki dekat Ipoh. muahahahahaha :D

gerak kemain pepagi buta. last-last kereta sampai dalam pukul 10 a.m. padan muka abang tu kena bebel dengan aku. sebab aku yang drive. penat tunggu. hahahaha lol. lepas dapat kereta, pergi sarapan dulu, then gerak pergi Ipoh. okayy banyak tempat kitorang pergi.


actually pergi Ipoh ni ada tujuan. bukan suka-suka. biarlah rahsia tujuan tu apa. hewhew. memang hari ni jelajah Ipoh jelaaa tak habis. sumpah penat! yela, penat kot drive sorang. lol. nak patah pinggang gua beb.

then, around 9.30 p.m. gerak balik UiTM, hihi. alhamdulillah selamat sampai.  and nasib baik tak kena tahan dengan polis bantuan tu. hihi :)

mai layan pic bawah ni :)





sobsob. ni la masalah perempuan. lol



aku tak berapa nak paham gambar yang ni :/



cak! sementara tunggu eyla bayar parking tiket, posing la dulu hewhew



lunch , McD jee. ngidam kan. haha



double e . el with eyla .



dedua muka doraemon, muka boolat. me and yanie :)



kak mah's geng. kiri- me (azie), yanie, eyla and el :)



tak paham aku. tak habis blur ajee. --'




sumpah penat sekarang. ni je yang mampu upload. yang lain tak larat nak upload sebab broadband demam. lol. rasa nak patah pinggang hoi :/


bytheway, HAPPY SANGAT HARI NI :DD


k bai
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments