My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 17 July 2012

happy derr

Assalamualaikum


mai mai, nak share. tadi aku dapat present dari lecturer aku. ohmyAllah. tak percaya rasa. aku dapat sebab markah aku untuk test dapat full. cop, kelas typing je. ala yang taip-taip tuuu. happy for it :)





simple je lecturer aku balut hadiah ni. dapat keychain :) thankyou miss <3


and time nak balik tadi, me and my classmates telah dipanggil untuk habiskan makanan. guess what! sebenarnya lecturer tu baru habis meeting, then makanan tak habis, so dia panggil kami yang kebetulan lepak dekat foyer fakulti tu. alhamdulillah, rezeki lagi :D


sedih, tak dapat meet Mr. N dekat pasar malam :(


betul lah orang cakap, dalam suka ada duka. kan?


k bai
tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments