My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 30 April 2012

Tentang dikau

Assalamualaikum


eleh eleh kau nak bercakap dengan aku , tapi ego kau tinggi sangat kan bang ? aku tau wehh . dah empat hari kita tak tegur . dah la kita dapat sama shift kan ? kau sanggup tak bercakap dengan aku kan ? hebak hebakk ! hebakk mu ni . HAHAHA



sorry okay . aku minta maaf lah . tapi malam tadi kau macam nak tegur aku tapi malu kan ? tapi malam tadi kita terpaksa bercakap sebab kau dengan aku je yang jaga dekat cashier . kau kena bercakap dengan aku time tu even apa pun jadi . ahahaha . okay lawak sangat time tu weh . kau cakap sepatah , aku tak cakap pape kan ? aku diam je . tapi aku kesian jugak dengan kau sebab aku sendiri pun ego jugak wehh :DD






see ? muka budak ego . yela , bawak moto ego kot :DD



kau la sikit sikit touching je dengan aku . siapa suruh :PP


okay hari ni aku try cakap dengan kau okayy Azizi :DD




k bye


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments