My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Monday 23 April 2012

PAKSA PAKSA aku taksuka!

Assalamualaikum


weh weh , nak tanya , kenapa kau tak reti nak berhenti paksa aku ? tahu tak aku rimas ? tahu takkkkkkkkkkk ???????????????????



stupidos lah kau. benci aku doh dengan kau . kau ni , aku nak kerja pun tak senang tau tak ? aku rimas bila kau tanya ,


"wehh petang ni jom keluar!"

"wehh, esok eh eh eh?"




rimas kau tahu ? sorry to say laa , aku tak suka keluar suka suka hati . buang masa je rasa . umie aku memang tak biasa kan aku keluar dari dulu lagi . tak tahu kenapa . so benefitnya , sekarang aku tak berapa suka nak keluar dengan orang . tak kira lah kawan or boyfiee or what . aku suka keluar dengan family je . aku rasa macam buang masa je nak keluar keluar tu . malas nya tak payah cakap lah kan . bukan ada benefit pun keluar dengan aku . yang kau nak keluar sangat dengan aku kenapa ? kenapa weh ? aku rimas tau tak ?





sorry lah , bukan senang aku nak keluar suka suka hati okayy . umie aku tak bagi . kau nak cakap aku sombong or what , suka hati kau lah . yang penting aku tak suka nak buang masa keluar dengan orang yang aku tak berapa nak kenal . even dengan kawan pun , kawan rapat je aku boleh layan . kau lelaki weh , aku ? perempuan . nampak tak apa pandangan orang dekat aku ? kau cakap tak salah , memang tak salah tapi PANDANGAN orang weh ? sorry lagi sekali , aku bukan alim sangat nak ceramah or what . tapi hati aku memang tak sedap je kalau keluar dengan orang lelaki yang aku baru kenal . sorry okay .






AZIZI , sorry okay . aku tau kau bengang dengan aku sebab aku selalu bagi alasan dekat kau bila kau ajak keluar . aku bukan taknak , tapi aku rasa kau macam pelik je. nak sangat keluar dengan aku . kita kawan kan ? be profesional laa . kita kerja, so kerja lah elok elok .



FAUZI , kau pun . apa motif kau asyik ajak keluar je . -.-



k bye


tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments