My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 24 April 2012

pre-wedding :PP

Assalamualaikum






aku kawen yeahhhhhh ! HAHAHA




hm hm , nak cerita ni . nampak tak gambo atas tu ? hewheww . pagi tadi aku ada photoshoot dengan retiss . hewheww . actually tolong kawan aku ni haa . dia buat mekap orang kahwin . so aku kena jadi as dia punya model . not model really . just suka suka je . haha .


do you know who's the "retiss" ?


Aimie Diyanna :))


yeahhh . first time we meet , she's so gorgeous . tak lupa jugak mak andam merangkap model kami bersama , Fatin Shahira . hewheww


pagi tadi pukul 9.45 camtuu , fatin dah sampai terpacak depan rumah aku. wohaa that time aku tak siap pape lagi wehh . gelabah gila . aku terus pakai baju yang aku dah prepare awal-2 , then aku terus salam umie pastu blaa . dengan muka tak pakai bedak and and tak pakai pape langsung wehh . aku terus je masuk kereta . first time aku keluar dengan orang tak pakai bedak. ahahaha . lantaklah time tu memang terserlah muka aku yang sangat natural . haha . segan dibuatnya . dah lah ada retiss . haha



then , amik heidher , boyfiee fatin then amik izat merangkap photographer kitorang kat ktm shah alam . tak lupa , amik mamat sorang ni , syafik . haha . so total 3 lelaki , 3 perempuan . huhu . opss, boyfie gua takde okayy .



sampai tempat shoot tu , around pukul 11 . then mekap , tuka baju semua . shoot sana sini , around 3 petang , kitorang abis shoot . then , singgah Jj Bukit Tinggi sebab nak sembahyang kejap . then perut terasa sangatlah lapar gila gila . so makan then around 5.30 petang kitorang balik rumah .



totally awesome today . i like it !






me and fatin :))

ada orang cakap kitorang punya muka sama . sama ke ?




gambar yang ni agak buruk sebab guna fon okayy . yang cecantik dekat mereka hewheww . opss , gambar dengan retiss takde. aimie jangan marah okayy . hehe . gambar dengan aimie semua ada dekat kemera . sorry syg :)) gambar gambar yang lain akan menyusul kemudian okayy .


k bye

tqvm .
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

8 comments:

  1. retis? owh.. aimie tu retis ek? haha! baru tau..btw, gmah so comel lote n natural beauty! =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha , dy retiss . masuk mjlh :DD

      hehe . eh eh, gambo ats ni tak natural sis . dah kena mekap :DD

      Delete
  2. Sweet nye you~

    tp lg best kalau de bie skali an kt sblah you! hehehe ^_^

    Hubby♥

    ReplyDelete
  3. dear. i tak jd mak andam k.. sb tak der bkat ...
    pape pun mmg best huhuhu thanks gmah :D

    ReplyDelete

comments