My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 2 February 2013

First Trip AOM1143C

Assalamualaikum


semalam, lepas habis kelas, we're all going to Public Library at Ipoh. wow. trip ke library? yeke? yoolaaaaaaaaaaa! gerak at 10.30 am, sampai around 11.15 am. soooooooooo sweet sebab yang join trip ni hanya budak kelas aku. and SEMUA GIRLS. yesterday is girls day! :D





**sila klik pada gambar untuk tumbesaran

semua ni classmates aku, tiada yang tiada. semua ada.

diri dari kiri- kak cha, som, kak wani, syira, izat, diana, pija, fara, aida, ily, ika, mira, ekin, eyla, datul, yanie, atin sya
duduk dari kiri- atin, ema, syara (xsure dia ni duduk or diri haha), waniwanot, kak iman, kak nurul, nisa, ira, eliyana 


kalau pandai carik aku yang mana. hehehe. tapi tak akan jumpa laa sebab aku photographer nyaa. hewhew



cantik-cantik, comel-comel kan? awesome.

nak?

pilih la nak yg mana :DDDD

semua pakai baju kurung sebab balik kelas CTU terus tunggu bas ni datang. so better jugak kot pergi library pakai baju kurung. 




kali ni aku malas nak tayang muka aku. sebab limited edition :p




tapi semalam bukan pergi library je. pergi Ipoh Parade sekali. dah abang driver bas tu bawak, kami ikot je :) thanks abang bas, hehehe. sampai uitm aroud 5.45pm and me pengsannnn**





Sincerely,
Aziemah Ash'ari

LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments