My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Sunday 12 February 2012

Table manners :)

Assalamualaikum


semalam aku ngan student Office Management part 1 have a table manners at Heritage Hotel, Ipoh. ermmm. macam best je bunyik kan?


aku tak tau nak cakap macam mana dah :/



yang sadisnya, time ni la fon aku rosak and tak boleh nak tangkap gambar. yang syiokk nye, guna fon kawan aku tangkap, tapi sayang , dia salah setting kemera so bila upload jadi kecik seyhhh .


hmm takpe la eyla, redo je. hheheheww




pukul 8 gerak, sampai sana around pukul 9 something laa. makan, dengar ceramah pasal grooming, penampilan diri, cara duduk dgn betul semua pe jadah tu haa. pukul 2 gerak balik uitm , sampai ostel pukul 3 something. takde la penat sangat. sebab aku dah tido dalam bas. muehehe.







ni je yg over . haha .






eliyana & azie :)







azie & eny :) 

orang kuning & orang ungu -nyah cakap haha





*p/s : gambar tak banyak sebab semua gambar jadi kecik bila upload. sobs! takpee, tengok je yg atas ni ok!




k bye



tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

1 comment:

comments