My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Tuesday 7 February 2012

lepas jugak akhirnya !

Assalamualaikum


pagi ni dengan lajunya aku menaip hoho . sekejap lagi aku nak balik SI dah. tak cool betul laaa :(


sobs ! sokayy


petang semalam , dengan penuh perasaan gembira , aku meet fatin . rindu dengan dia ! semenjak masuk u ni , memang tak jumpa dah . jumpa pun masa cuti sem hari tu dekat pasar je . memang tak sempatlah nak story mory bagaii .


so semalam aku jumpa dia then , keluar lah semua cerita tak puas hati aku semua kat dia sepanjang hidup aku kat SI ni . ohh men , dia pulak jenis yang pendengar setia . best ohh . semalam je , aku dah dapat satu motivasi baru yang awesome !



THANK YOU SO MUCH FATIN NADHIRAH ! I LOVE YOU SO MUCH !



yang lain pun sayang jugak , hehehe :)


aku tak sangka , dia tetap yang dulu , yang selalu bagi aku semangat bila aku down gila . yaa , aku memang cepat down bila orang buat mcm2 dekat aku . aku cepat sensitif . tapi takde la nak nangus nangis bagai . pe jadah dah macam budak kecik je .


so , sebagai permulaan , aku akan buktikan kat budak tuuuu , aku boleh dapat dekan weh ! selama ni kau gelak kan aku sebab markah aku semua rendah kan ? kita tengok je nanti okayy ????



siapa yang gelakkan siapa !



k bye,



tqvm.
LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments