My Beautiful Life
From Allah, to Allah

Saturday 12 April 2014

New Comers

Assalamualaikum


Alhamdulillah, syukur sebab dalam diam aku tabah hadapi semua rintangan demi rintangan sepanjang diploma aku. alhamdulillah, last paper hari tu syukur boleh buat. harap semua okay. tak nak update secara officially yang aku dah habis diploma sebab tak keluar result lagi. heeee :D


first of all, nak kongsi cerita yang buat semua kawan tertanya-tanya.

"Azie, siapa boyfriend sekarang?"

no. he's not my boyfriend. haha. he's my future husband. lol. insyaallah. sama-sama doakan, ada rezeki, ada jodoh, insyaallah, amin.


dah lama kenal dia, tapi baru tergerak nak kenal lebih rapat. seorang yang sangat pemurah, baik dan semestinya bukan perokok. hiks. alhamdulillah, so far both of my parent tak halang kami berkawan rapat, akak, abang ipar, adik semua suka. if before this saya dengan WFN, kini tak lagi. pls alert. no more WFN. taknak cerita lebih-lebih sebab tak baik nak aibkan mana-mana pihak. saya dengan si dia ni pun dlm proses pengenalan. doakan kami sampai ke jinjang pelamin ye, amin.

Mohamad Aslam, terima kasih sebab sepanjang saya dimalukan, dihina, dicaci dengan manusia, awak ada dengan saya, bantu saya bangun, kuatkan semangat saya. terima kasih awak :')





I heart you <3


p/s : awak, saya dah jauh dari awak. jaga diri, jaga solat, jaga iman, jaga mata, jaga telinga, jaga satu badan awak tau. saya akan sentiasa merindui awak sayang. ada jodoh, kita jumpa lagi ye! (ayat kena sweet)


be a part of my family okay dear!



much love,
Nur Aziemah


LIKE lah kalau suka entri ni! TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment

comments